PROUD to be a MUSLIM

Thanks Allah for ISLAM
Thanks Allah for EVERYTHING
Spreading YOUR Love...InshaAllah...<3<3<3

Sunday, May 6, 2012

POSITIFnya AKU kerana Dia...=)

Bismillah...


Sebelum masuk KMB, aku nih bley kate seorg yg LOW confident level walupown HOT gler...hahaha..poyo x???[sape rase menyampah, mntak maaf r ek..skali skala nak rase hot kt blog sndiri...sape lagi nk puji aku cmnih..ngeeee..=p]


Bley r, hot gak...pandai + cntek + slim-melim gtu..


Mase masuk KMB, perangai LOW confident level ni worsening sbb makin debab, dh x hot gtu, otak makin lembap + kene tggal boyfriend dan pelbagai lagi sebab yg menyebabkan masalah ni membarah..


Then, keadaan hdup aku semakin x terurus dgn penyakit2 yg membebankan...x masuk kelas smpi 2 bulan, study ketinggalan dan pelbagai lagi ujian yang Allah bagi nk test aku nih sabar ke tak sebenarnye..Aku tau, Allah nak tgok aku redha ke tak..bile muhasabah2 balek, memg cm gaye org x redha je..T_T


Allah, I'm sorry....


<malu plak t'igt betapa selekeh perangai dlu2>


Tapi kan, mase nih..aku dh start rapat ngn sorang kawan nih..rapat sesgt...=) Die yg tolong aku mase aku tertggl banyak sgt bnd nak blaja...dgn sabarnye, die ajar aku...dah r sedikit lembap, tertinggal banyak bende plak tu, jadinye.... AKU SEMAKIN LEMBAP...Astaghfirullah...

So, aku menjadi sangattttttt negatif...saaaaangggaaaatttt  x yakin ngn diri aku..sbb ape?? Sbb aku x yakin ngan Allah..Astaghfirullah...tapi, angel aku nih sangaaat poooositif...sbb slalu spend time ngan die, tdo skali sume...aku pown terdoktrin oleh die, menjadi sangat positif..=)

Sampaikan biler mentor aku nasihat soh tangguh study, aku x stuju..sbb aku jadi yakin Allah ade..sume ni sbb Allah, sume ni sbb Allah yg anta angel nih kat aku..menjadikan aku kembali igt kt Allah...

MasyaAllah, Subhanallah...Thank you Allah for this BEAUTIFUL ANGEL You Sent Me...

<Myra, thanks weyhhhh...T_T>

Jujur aku ckap, selain Allah, kalu bukan sbb die nih, aku x rase aku bley lepas IB...MasyaAllah..thank you Allah for her...Semoga kami dpat bersahabat hingga ke SYURGA...Aminnn...

Myra, post nih khas utk ang...thanks weyhh..aku segan nak ckap2...so, aku tulis...MALU r plak...n ang salah satu My WHY...jgn sedey ek, aku x letak gmbq ang kt ctu..sbb ang laen meaning ngn yg kt ctu..so, x ley letak se'geng'...ngeeee~~ jgn marah..=)

 [ Ana uhibbuki lillah, InsyaAllah]


No comments:

Post a Comment