PROUD to be a MUSLIM

Thanks Allah for ISLAM
Thanks Allah for EVERYTHING
Spreading YOUR Love...InshaAllah...<3<3<3

Tuesday, May 1, 2012

My WHY

Bismillah...

Kapt. Saiful (15K Executive President Team Member, last month income RM378K) ade cakap mase Zero to Hero (14-15 April) haritu, amende mukadimah die x bape nak igt, tapi yang paling aku igt ayat kat bawah nih..

"Sebab tu, why kter kene kuat..kene strong, baru kter mampu bertahan..."

Erm..

Kurang faham sebenarnye cmne nak tau WHY aku tu strong ke tak n kenape WHY tu kene strong..then, I bought this book...

[x habes bace pown lagi, tapi BEST giler!!]

This book makes me UNDERSTAND ape maksud kapt. Saiful @ name manje die PAK YANG..=)

Dulu2, mase mule2 start istikharah kat Allah nak buat herbalife, mungkin WHY aku hanyalah keluarga + DUET...tapi, bile dah masuk NUMed dan kenal angel2 sekeliling aku, WHY aku bertambah dan KUAT..Alhamdulillah...selain keluarga, merekalah yang buat aku kuat dan trus bertahan walaupown LETIH SANGAT cm aku cter kat entry nih... 

Bile terigt kat muke2 nih...


..yang sentiase percaya kat aku, yang YAKIN aku boleh berjaya both HERBALIFE + MEDICINE, buat aku rase...

"I can NEVER give up cause these BEAUTIFUL people believe in me and trust me without FAIL...so, I have TO BELIEVE IN MYSELF that I CAN and I WILL SUCCEED"

So, this entry was done just to show my gratitude to these people and I want to tell them that...

"KORANG, I LOVE YOU GUYS SOOOOOO MUCH!!!"

hehehehe..jgak nak ckap kat my topmost WHY iaitu :-


"Allah, Alhamdulillah...thank you sooo much for your TRUST in me, for these angels around me..I love you and hoping to always in love with you FOREVER, till hereafter...Allah, give me STRENGTH to stay STRONG, InsyaAllah..Aminnnn..."



1 comment:

  1. Eh..tak tahu pun ko bt hbl..hahaha.ne kakak time KAMEK haha.hope 2 see u soon.

    ReplyDelete